VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY


I.

Definícia pojmov

· Poskytovateľ služby

Obchodné meno: Monika Trombitášová

Miesto podnikania: 82104 Bratislava-Ružinov, Bencúrova 3732/8

IČO: 55 280 617

Registrácia: Živnostenský register vedený Okresným úradom Bratislava, č. živnostenského registra: 110-325051

e-mail: pritomnostahudba@gmail.com

telefón: +421 904 911 476

webové sídlo: https://pritomnost-a-hudba.webnode.sk/

IČ DPH: -

DIČ: 1082531483

korešpondenčná adresa: 82104 Bratislava-Ružinov, Bencúrova 3732/8

banka: Slovenská sporiteľňa, a. s.

IBAN: SK24 0900 0000 0052 2899 4964

BIC (SWIFT): GIBASKBX

· Objednávateľ

Objednávateľom je každá fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá s poskytovateľom služby uzatvorila zmluvu o poskytnutí služieb prostredníctvom webovej stránky https://pritomnost-a-hudba.webnode.sk/informacie/, e-mailovej komunikácie na adrese pritomnostahudba@gmail.com, komunikačných aplikácií (Messenger, WhatsApp, Instagram a pod.) alebo prostredníctvom inej obdobnej elektronickej komunikácie, prípadne telefonicky.

· Spotrebiteľ

Spotrebiteľom sa v zmysle VOP sa rozumie spotrebiteľ v zmysle zákona Občianskeho zákonníka: fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania. Spotrebiteľom môže byť len fyzická osoba, ktorá dovŕšila 18 rokov veku.

· Služby

Službami sú všetky služby poskytované poskytovateľom služby uvádzane na webom sídle poskytovateľa služby https://pritomnost-a-hudba.webnode.sk/informacie/.

II.

Všeobecné ustanovenia

· Všeobecné obchodné podmienky (ďalej ako "VOP") upravujú práva a povinnosti zmluvných strán (poskytovateľa služby a objednávateľov) vyplývajúce zo zmluvy o poskytnutí služby, proces objednania služieb, potvrdenia objednávky, ako aj poskytnutia služby. VOP sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o poskytovaní služieb medzi poskytovateľom služby a objednávateľom. V prípade, že zmluvné strany uzavrú zmluvu, v ktorej si dojednajú ustanovenia odchýlne od týchto VOP, majú takéto ustanovenia prednosť pred VOP a VOP sa na daný zmluvný vzťah budú uplatňovať iba v rozsahu, ktorý nie je v zmluve o poskytovaní služieb upravený odchýlne.

· Ak je zmluvnou stranou fyzická osoba, spotrebiteľ, riadia sa právne vzťahy neupravené týmito VOP najmä: zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákonom č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode, zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.

· Ak je zmluvnou stranou fyzická osoba – podnikateľ alebo právnická osoba, riadia sa právne vzťahy neupravené týmito VOP najmä: zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník, zákonom č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode.

· Pri poskytovaní služieb sa na zmluvné vzťahy medzi poskytovateľom služby a objednávateľom a na interpretáciu zmlúv použijú výhradne tieto VOP. Použitie akýchkoľvek iných obchodných podmienok je vylúčené.

· Poskytovateľ služby neručí za správnosť informácií uvedených na webovej stránke https://pritomnost-a-hudba.webnode.sk/informacie/, ani v príspevkoch na profiloch na sociálnych sieťach a propagačných materiáloch, keďže uvádzané informácie majú informatívny charakter, nie službou poskytovanou poskytovateľom služby a nezohľadňujú individuálnu situáciu objednávateľa.

III.

Popis služieb

· Poskytovateľ služby poskytuje nasledovné služby:

  • Relaxácie
  • Meditácie
  • Sound Healing
  • Improvizácie
  • Aktivity s prvkami Muzikoterapie, a/alebo Sound Healingu, Relaxácie, Meditácie, Improvizácie.


· Služby sa týkajú osobného rozvoja, zlepšovania kvality života a skvalitňovania medziľudských vzťahov. Služby sú špecifikované na webovej stránke https://pritomnost-a-hudba.webnode.sk/, pričom je potrebné vychádzať zo špecifikácie služieb aktuálnej v čase zadania objednávky.

· Objednávateľ prehlasuje, že si je plne vedomý, že predmetom poskytnutia služby nie je akékoľvek poskytovanie zdravotnej starostlivosti, diagnostikovanie zdravotného stavu, psychologické poradenstvo, psychoanalýza, liečba psychiatrických alebo akýchkoľvek iných zdravotných problémov a porúch a služby ani takéto služby žiadnym spôsobom nenahrádzajú.

IV.

Objednávka služieb a uzavretie zmluvy

· Objednávateľ zadáva objednávku písomne - prostredníctvom e-mailu pritomnostahudba@gmail.com, cez kontaktný formulár na webovom sídle poskytovateľa služby https://pritomnost-a-hudba.webnode.sk/kontakt/, prostredníctvom komunikačných aplikácií (Messenger, WhatsApp, Instagram a pod.) alebo prostredníctvom inej obdobnej elektronickej komunikácie. Objednávka sa považuje za návrh na uzavretie zmluvy o poskytovaní služieb.

· Objednávka obsahuje vymedzenie služby uvedením názvu služby podľa čl. III VOP a rozsahom služby alebo poukázaním na ponuku zverejnené na webovom sídle poskytovateľa služby, kontaktné a fakturačné údaje objednávateľa (meno a priezvisko, adresa trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a mailová adresa).

· Dojednania medzi poskytovateľom služby a objednávateľom sú pre objednávateľa dostupné v komunikačnej platforme, prostredníctvom ktorej s poskytovateľom služby komunikoval.

· Poskytovateľ služby zašle objednávateľovi cenovú ponuku za objednanú službu, termín a miesto poskytnutia služby alebo odkaz na ponuku služby zverejnenú na webovom sídle poskytovateľa služby. Objednávateľ schváli podmienky poskytnutia služby písomne prostredníctvom komunikačnej platformy, na ktorú bola cenová ponuka zaslaná.

· Spolu s cenovou ponukou alebo odkazom na ponuku služby na webovom sídle poskytovateľa služby, poskytovateľ služby zašle objednávateľovi aj znenie týchto VOP (napr. cez priložený odkaz, ako prílohu správy a pod.).

· Následne zašle poskytovateľ služby objednávateľovi oznámenie o akceptácii objednávky na komunikačnú platformu použitú pri zadávaní objednávky a zároveň zašle objednávateľovi faktúru. Úhradou faktúry dôjde k uzatvoreniu zmluvy o poskytnutí služby.

· Oznámenie o akceptácii objednávky obsahuje zhrnutie rozsahu služby požadovanej objednávateľom, dohodnutej ceny za poskytnutie služby a čas a miesto poskytnutia služby.

· Za úhradu faktúry, ako aj za úhradu ceny za poskytnutie služby prostredníctvom platobnej karty sa považuje pripísanie ceny za poskytnutie služby v planej výške na účet poskytovateľa služby.

· Súhlasom s cenovou ponukou objednávateľ potvrdzuje, že sa s VOP dôkladne oboznámil, ich obsahu porozumel a v tomto znení s nimi bez výhrad súhlasí.

· Prípadné chyby a aktualizácie údajov objednávateľa v súvislosti so zadaním objednávky, ako aj poskytovaním služby môže objednávateľ oznámiť na e-mailovú adresu pritomnostahudba@gmail.com alebo prostredníctvom komunikačnej platformy, prostredníctvom ktorej zadával objednávku.

· Zmluva o poskytnutí služby je uzatváraná v slovenskom jazyku. So súhlasom poskytovateľ služby je možné aj uzatvorenie zmluvy o poskytovaní služby dvojjazyčne (v slovenskom jazyku a druhom dohodnutom jazyku). V prípade dvojjazyčného znenia má v prípade nezrovnalostí prednosť znenie v slovenskom jazyku.

V.

Platobné podmienky

· Celková cena za poskytnutie služby je dojednaná v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách. Poskytovateľ služby nie je platca dane z pridanej hodnoty, preto k cene nie je účtovaná príslušná sadzba dane z pridanej hodnoty. V prípade, že sa poskytovateľ služby stane platcom DPH, bude k cene pripočítaná aj DPH.

· Poskytovateľ služby si vyhradzuje právo kedykoľvek upraviť cenu za službu uvedenú na webovom sídle poskytovateľa služby. Zmena ceny za službu sa nevzťahuje na kúpne zmluvy uzatvorené pred zmenou ceny, bez ohľadu na to, že ešte nedošlo k dodaniu tovaru.

· Za úhradu ceny za poskytnutie služby si poskytovateľ služby neúčtuje žiaden poplatok. Avšak poskytovateľ služby upozorňuje objednávateľa, že niektoré subjekty, prostredníctvom ktorých je platba ceny za služby realizovaná, si môže účtovať poplatok za úhradu (napr. banka pri vklade na účet a podobne).

· Vrátenie prijatej úhrady ceny za služby je možné iba zo zákonných dôvodov. Nad rámec zákonných dôvodov môže poskytovateľ služby vrátiť uhradenú cenu za poskytnutie služby v prípadoch, kedy sa objednávateľ ospravedlnil z účasti na dohodnutom stretnutí aspoň 24 hod. vopred. Poskytovateľ služby môže rozhodnúť aj o vrátení iba časti uhradenej ceny za poskytnutie služby.

· Ak dôjde k dohode na úhrade ceny za poskytnutie služby vo viacerých splátkach je poskytovateľ služby v prípade omeškania objednávateľa s úhradou splátky oprávnený pozastaviť poskytovanie služby až do úhrady splátky.

· Objednávateľ súhlasí s elektronickým zasielaním faktúry.

· Poskytovateľ služby umožňuje objednávateľovi aj platbu kartou v mieste poskytovania služby bezprostredne pred začatím dohodnutého programu. V takomto prípade sa zmluva o poskytnutí služby považuje za uzavretú odoslaním oznámenia o akceptovaní objednávky.

VI.

Poskytnutie služby

· Poskytovateľ služby začne s poskytovaním služby v zmysle popisu služby podľa čl. III VOP po uplynutí 14-teho kalendárneho dňa od akceptácie objednávky.

· Pred uplynutím 14-teho kalendárneho dňa od akceptácie objednávky začne poskytovateľ služby s poskytovaním služby iba v prípade, že spotrebiteľ výslovne súhlasí s tým, že služba bude poskytnutá pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy. Spotrebiteľ v takýchto prípadoch prehlasuje, že si je vedomý, že nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s jeho výslovným súhlasom, súhlasí s takýmto poskytnutím služby a bol riadne poučený, že vyjadrením takéhoto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby.

· Spotrebiteľ berie na vedomie, že v prípade udelenia súhlasu spotrebiteľa podľa predchádzajúceho bodu poskytovateľ služby začína s poskytovaním služby už bezprostredne po akceptácii objednávky (kedy poskytovateľ služby najmä, nie však výlučne zabezpečuje a pripravuje priestory na poskytnutie služby a uskutočňuje ďalšie prípravné činnosti). Z uvedeného dôvodu už po udelení súhlasu nie je možné odstúpenie od zmluvy podľa predchádzajúceho bodu.

· Dojednané termíny poskytnutia služby sú pre objednávateľa záväzné.

· Pokiaľ sa objednávateľ nemôže zúčastniť stretnutia v dohodnutom čase, môže požiadať poskytovateľa služby o zmenu termínu. Poskytovateľ služby nie je povinný žiadosti o zmenu termínu vyhovieť. Pokiaľ poskytovateľ služby žiadosti nevyhovie alebo sa objednávateľ v dohodnutý čas nedostaví na dohodnuté miesto, stretnutie objednávateľovi prepadne bez nároku na poskytnutie náhradného termínu, vrátenia časti ceny za poskytnutie služby alebo akejkoľvek inej kompenzácie.

· Objednávateľ si s poskytovateľom služby dohodne uzatvorenie zmluvy o poskytovaní služieb s presne určeným miestom a časom poskytnutia služby. V prípade, ak objednávateľ a poskytovateľ služby uzavrú zmluvu o poskytovaní služieb na dobu neurčitú, môže objednávateľ, ako aj poskytovateľ služby zmluvu ukončiť výpoveďou doručenou písomne druhej zmluvnej strany prostredníctvom komunikačnej platformy, prostredníctvom ktorej bola zasielaná objednávka služby. Zmluva bude ukončená uplynutím výpovednej doby v trvaní 15 dní odo dňa doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. Za dátum doručenia sa považuje prvý pracovný deň nasledujúci po odoslaní výpovede.

· Objednávateľ berie na vedomie, že výsledok poskytnutia služby sa odvíja aj od spolupráce a dôvery medzi poskytovateľom služby a objednávateľom. Poskytovateľ služby negarantuje konkrétny výsledok. Celý proces poskytovania služby je individuálny a konkrétny výsledok nie je možné garantovať.

VII.

Licenčné podmienky

· Objednávateľ nesmie bez výslovného písomného súhlasu poskytovateľa služby uskutočňovať zvukové alebo zvukovo-obrazové záznamy z poskytovania služby alebo komunikácie s poskytovateľom služby.

· Dokumenty alebo iné materiály, ktoré objednávateľ obdrží v rámci využívania služieb poskytovateľa služby sú duševným vlastníctvom Mgr. art. Moniky Trombitášovej. Objednávateľ nesmie takéto dokumenty a iné materiály šíriť, zverejňovať alebo akýmkoľvek iným spôsobom sprístupňovať iným osobám, a to ani v rámci svojej organizácie alebo svojej domácnosti. Prípustné je výlučne použitie na osobnú potrebu spôsobom nevyhnutným na dosiahnutie účelu zmluvy o poskytnutí služby v zmysle VOP.

· Licencia na používanie dokumentov a iných materiálov je nevýhradná a je obmedzená výlučne na bežné používanie dokumentov a iných materiálov. Objednávateľ nie je oprávnený udeliť sublicenciu tretím osobám, akýmkoľvek spôsobom komerčne využívať predmetné dokumenty a iné materiály, zverejňovať ich, vykonávať v nich zmeny, ani vytvárať nové diela na základe dokumentov a iných materiálov (napr. ich kombinovaním, úpravami, dotváraním nových prvkov a podobne).

· Objednávateľ zodpovedá za škodu vzniknutú poskytovateľovi služby v dôsledku porušenia týchto licenčných podmienok. Zodpovednosť objednávateľa je objektívna.

· Za každé jednotlivé porušenie povinnosti získať od poskytovateľa služby súhlas s vyhotovením zvukového alebo zvukovo-obrazového záznamu z online stretnutí (nemávam online stretnutia, ale iba osobné) alebo inej komunikácie s poskytovateľom služby alebo súhlas s použitím dokumentov alebo iných materiálov alebo iné porušenie licenčných podmienok v zmysle týchto VOP je subjekt, ktorý sa porušenia dopustil povinný zaplatiť poskytovateľovi služby zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom päťsto eur). Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok poskytovateľa služby na náhradu škody.

VIII.

Odstúpenie od zmluvy

· Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy o poskytnutí služieb bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa potvrdenia objednávky, pričom táto lehota sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení bolo odoslané poskytovateľovi služby najneskôr v posledný deň lehoty.

· Spotrebiteľ svoje právo odstúpiť od zmluvy o poskytnutí služieb uplatňuje zaslaním oznámenia na komunikačnú platformu, prostredníctvom ktorej bola zadaná objednávky služby.

· Poskytovateľ služby v lehote do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia spotrebiteľa vráti spotrebiteľovi platby, ktoré s odstúpením od zmluvy súvisia a ktoré od neho prijal na základe zmluvy o poskytnutí služieb alebo v súvislosti s ňou. Poskytovateľ služby vráti spotrebiteľovi platbu podľa predchádzajúcej vety rovnakým spôsobom, aký bol použitý spotrebiteľom pri platbe, pokiaľ sa spotrebiteľ s poskytovateľom služby nedohodnú inak.

· Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby.

· Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy o službách a pred začatím poskytovania služieb udelil výslovný súhlas podľa predchádzajúceho bodu, spotrebiteľ je povinný uhradiť poskytovateľovi služby iba cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta pomerne na základe celkovej ceny za poskytnutie služieb dohodnutej v zmluve.

· Poskytovateľ služby si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy o poskytovaní služieb v prípade, že objednávateľovi nemôže poskytnúť službu z kapacitných dôvodov (v prípade naplnenia maximálneho počtu klientov, alebo nenaplnenia minimálneho počtu klientov), v prípade, že poskytovateľ služby nemôže na poskytnutie služby využiť priestory, ktoré boli dohodnuté ako miesto poskytnutia služby alebo zo zdravotných dôvodov na strane poskytovateľa služby, či iných nepredvídaných dôvodov.

· Poskytovateľ služby svoje právo odstúpiť od zmluvy o poskytnutí služieb uplatňuje zaslaním oznámenia na komunikačnú platformu, prostredníctvom ktorej bola zadaná objednávky služby.

· Pre vrátenie peňazí bude použitý rovnaký platobný prostriedok, ktorý objednávateľ použil pri platbe.

· V súvislosti s vrátením peňažných prostriedkov nebudú objednávateľovi zo strany Poskytovateľa služby účtované žiadne náklady.

· Poskytovateľ služby si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy aj v prípade nevhodného správania objednávateľa počas poskytovania služby (napr. nie však výlučne správanie pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok, násilne správanie, hrubo neslušné správanie alebo iné správanie v rozpore s dobrými mravmi a pod.) Poskytovateľ služby a objednávateľ služby si pre prípad odstúpenia od zmluvy vymedzený v tomto bode VOP dojednali zmluvnú pokutu vo výške už uhradenej ceny za poskytnutie služby. Poskytovateľ služby si na úhradu zmluvnej pokuty započíta uhradenú časť ceny za poskytnutie služby.

IX.

Reklamácia

· Poskytovateľ služby zodpovedá za to, že poskytovaná služba bude spĺňať požiadavky na kvalitu ponúkanej služby v súlade s charakterom služby a uzavretou zmluvou počas celej doby poskytovania služby. Pokiaľ sa spotrebiteľ domnieva, že služba nebola poskytnutá v primeranej a / alebo dojednanej kvalite, rozsahu alebo nesúhlasí so správnosťou faktúry, môže si u poskytovateľa služby uplatniť reklamáciu.

· Spotrebiteľ je oprávnený uplatniť si reklamáciu u poskytovateľa služby písomne na e-mailovej adrese pritomnostahudba@gmail.com alebo prostredníctvom komunikačnej platformy, prostredníctvom ktorej bola zadaná objednávka. Na uvedenú e-mailovú adresu môže spotrebiteľ poskytovateľovi služby adresovať aj iné sťažnosti a podnety.

· Spotrebiteľ je povinný uplatniť si reklamáciu bez zbytočného odkladu po zistení vady, najneskôr však do 30 kalendárnych dní, inak jeho právo na reklamáciu zaniká.

· Reklamačný poriadok v tejto podobe je platný pre všetky prípady, ak nie sú zmluvne o poskytnutí služby dojednané iné podmienky.

· Objednávateľ má právo uplatniť si u poskytovateľa služby záruku len na službu, ktorá vykazuje vady, ktoré zavinil poskytovateľ služby.

· Počas záručnej doby má objednávateľ právo na bezplatné odstránenie vady po oznámení poskytovateľovi služby a preukázaní, že služba bola zakúpená od poskytovateľa služby (napríklad potvrdením o zaplatení úhrady za službu, faktúrou).

· Objednávateľ, ktorý je spotrebiteľom, je oprávnený uplatňovať si práva z chybného plnenia v zmysle Občianskeho zákonníka.

· Reklamácie vybavuje poskytovateľ služby v pracovných dňoch, a to prostredníctvom e-mailovej adresy: pritomnostahudba@gmail.com, telefonicky alebo písomne. V prípade akýchkoľvek nejasností sa obráťte na poskytovateľa služby na telefónne číslo +421 904 911 476, prípadne na e-mail pritomnostahudba@gmail.com.

· Poskytovateľ služby je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek svojej prevádzkarni, v ktorej je prijatie reklamácie možné, teda vo svojom sídle alebo u určenej osoby, o ktorej poskytovateľ služby objednávateľa oboznámil pred uzavretím zmluvy v súlade s § 622 ods. 1 Občianskeho zákonníka.

· V mieste určenom podľa týchto VOP na prijímanie reklamácií je poskytovateľ služby povinný zabezpečiť prítomnosť osoby poverenej vybavovať reklamácie v súlade s Občianskym zákonníkom.

· Prípadnú reklamáciu musí objednávateľ uplatniť bez zbytočného odkladu po zistení vád, inak objednávateľovi zaniká právo voči poskytovateľovi služby na bezplatné odstránenie vady. V reklamácii musí byť uvedené, v čom konkrétne spočíva tvrdená vada plnenia zo strany poskytovateľa služby a návrh riešenia reklamácie. Reklamácia musí byť dostatočne určitá, aby ju mohol poskytovateľ služby objektívne posúdiť.

· Poskytovateľ služby alebo určená osoba vydá objednávateľovi potvrdenie o uplatnení reklamácie služby vo vhodnej forme zvolenej poskytovateľom služby, napr. vo forme mailu alebo v písomnej podobe. Poskytovateľ služby v potvrdení uvedenie lehotu, v ktorej vady služby odstráni. Lehota nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý poskytovateľ služby nemôže ovplyvniť.

· Poskytovateľ služby je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov: odstránením vady služby, poskytnutím novej služby, vrátením úhrady za službu, vyplatením primeranej zľavy z ceny za službu, odmietnutím zodpovednosti za vady.

· Ak poskytovateľ služby odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi objednávateľovi. Ak objednávateľ znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť poskytovateľa služby za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a poskytovateľ služby nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu.

· Objednávateľ má právo zvoliť si odstránenie vady poskytnutím novej služby alebo odstránením vady poskytnutia služby. Objednávateľ si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil poskytovateľovi služby neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mala služby bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil objednávateľovi značné ťažkosti.

· Poskytovateľ služby môže odmietnuť odstránenie vady, ak poskytnutie novej služby ani odstránenie vady služby nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti.

· Poskytovateľ služby poskytne novú službu alebo odstráni vadu služby v primeranej lehote po tom, čo objednávateľ vytkol vadu, bezplatne, na vlastné náklady a bez spôsobenia závažných ťažkostí objednávateľovi s ohľadom na povahu veci a účel, na ktorý objednávateľ poskytnutie služby požadoval.

· Objednávateľ má právo na primeranú zľavu z ceny za poskytnutie služby alebo môže odstúpiť od zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty ak (i) poskytovateľ služby objednávateľovi neposkytol novú službu ani vadu služby neodstránil, (ii) ak poskytovateľ služby odmietol vadu služby odstrániť z dôvodu, že poskytnutie novej služby ani odstránenie vady služby nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, (iii) služba má rovnakú vadu napriek poskytnutiu novej služby alebo odstráneniu vady služby, (iv) vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z ceny alebo odstúpenie od zmluvy, alebo ak (v) poskytovateľ služby vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre objednávateľa.

· Pri posudzovaní práva objednávateľa na zľavu z ceny alebo odstúpenie od zmluvy podľa týchto VOP sa zohľadnia všetky okolnosti, najmä druh a hodnota služby, povaha a závažnosť vady a možnosť od objednávateľa objektívne žiadať, aby dôveroval v schopnosť poskytovateľa služby odstrániť vadu.

· Zľava z ceny musí byť primeraná rozdielu hodnoty poskytnutej služby a hodnoty, ktorú by služba mala, ak by bola bez vád.

· Objednávateľ nemôže odstúpiť od zmluvy podľa tohto článku VOP, ak sa objednávateľ spolupodieľal na vzniku vady alebo ak je vada zanedbateľná. Dôkazné bremeno, že sa objednávateľ spolupodieľal na vzniku vady a že vada je zanedbateľná, nesie poskytovateľ služby.

· Ak sa zmluva týka poskytnutia viacerých služieb, objednávateľ môže od nej odstúpiť len vo vzťahu k vadnej službe. Vo vzťahu k ostatným službám môže odstúpiť od zmluvy, len ak nemožno dôvodne očakávať, že bude mať o ostatné služby bez poskytnutia vadnej služby.

· Poskytovateľ služby po odstúpení od zmluvy vráti objednávateľovi cenu za poskytnutie služby najneskôr do 14 dní odo dňa akceptovania odstúpenia od zmluvy zo strany poskytovateľa služby.

· Poskytovateľ služby vráti cenu za poskytnutie služby objednávateľovi alebo mu vyplatí zľavu z ceny rovnakým spôsobom, aký použil objednávateľ pri zaplatení ceny, ak objednávateľ výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady. Všetky náklady spojené s úhradou znáša poskytovateľ služby.

· Nárok na uplatnenie záruky u poskytovateľa služby objednávateľovi zaniká:

  • ak objednávateľ nepreukáže, že službu zakúpil u poskytovateľa služby,
  • neoznámením zjavných chýb pri poskytnutí služby,
  • uplynutím záručnej doby služby,
  • neodborným zásahom alebo iným zásahom vyššej moci,
  • neuposlúchnutím pokynu daného poskytovateľom služby alebo
  • poskytnutím chybných, nepresných a nekompletných informácií poskytovateľovi služby.

X.

Osobné údaje a ich ochrana

· Poskytovateľ služby ako obchodník prijal primerané opatrenia k spracúvaniu osobných údajov, v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (GDPR).

· Objednávateľ berie na vedomie, že v priebehu poskytovania služby môže poskytovateľ služby alebo ním poverená osoba vyhotovovať obrazové, zvukové alebo obrazovo-zvukové záznamy.

XI.

Riešenie sporov

· Na všetky právne vzťahy medzi poskytovateľom služby a objednávateľom sa vzťahuje právny poriadok Slovenskej republiky, a to aj v prípade, ak objednávateľ je cudzinec alebo právnická osoba so sídlom v zahraničí.

· Poskytovateľ služby a objednávateľ sa všetky prípadné spory vzniknuté z ich zmluvného vzťahu založeného v zmysle týchto VOP zaväzujú riešiť prioritne vzájomnou dohodou a v prípade, ak k takejto dohode medzi zmluvnými stranami ani pri vynaložení maximálneho možného úsilia nedôjde, je ktorákoľvek z nich je oprávnený obrátiť sa so svojim nárokom na príslušný orgán resp. súd Slovenskej republiky.)

· Výlučnú právomoc na rozhodovanie sporov medzi zmluvnými stranami majú príslušné slovenské súdy.

· Vzťahy, ktoré nie sú upravené v zmluve o poskytnutí služby sa spravujú ustanoveniami ostatných príslušných právnych predpisov.

XII.

Alternatívne riešenie sporov

· Spotrebiteľ je oprávnený obrátiť sa na poskytovateľa služby so žiadosťou o nápravu v prípade, že nebol spokojný so spôsobom, ktorým poskytovateľ služby vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že poskytovateľ služby porušil jeho práva.

· Ak poskytovateľ služby na takúto žiadosť odpovie zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov.

· Subjektmi alternatívneho riešenia sporov sú orgány a oprávnené právnické osoby v zmysle § 3 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, a to napr. Slovenská obchodná inšpekcia, pričom spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov, na ktorý sa obráti.

· Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je dostupný na nasledovných odkazoch: https://www.mhsr.sk/uploads/files/mMFeS8DH.pdf?csrt=11090300901707385229, https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1

· Spotrebiteľ pri podaní návrhu postupuje v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.

· Alternatívnym riešením sporov možno urovnať spor medzi spotrebiteľom a poskytovateľom služby vyplývajúci zo spotrebiteľskej zmluvy, resp. súvisiaci so spotrebiteľskou zmluvou.

· Hodnota sporu, ktorý sa urovnáva alternatívnym riešením sporov, musí presahovať sumu 20 eur.

· Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže požadovať od spotrebiteľa poplatok za začatie alternatívneho riešenia sporu najviac sumu päť eur vrátane dane z pridanej hodnoty, a to najskôr súčasne so zaslaním oznámenia o začatí alternatívneho riešenia sporu.

· Spotrebitelia sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako "RSO") na riešenie svojich sporov v jazyku, ktorý si zvolia.

· Spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

· Spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.

XIII.

Záverečné ustanovenia

· Orgánom dozoru alebo dohľadu, ktorému poskytovateľ služby podlieha je Slovenská obchodná inšpekcia so sídlom Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava.

· V prípade, že niektoré z ustanovení týchto VOP je neplatné alebo neúčinné, neplatnosť alebo neúčinnosť ustanovenia nebude mať za následok neplatnosť alebo neúčinnosť ďalších ustanovení VOP, ani samotnej zmluvy o poskytovaní služieb. To platí aj v prípade, ak sa zistí, že niektoré z ustanovení týchto VOP je nevykonateľné. Prípadné výhrady musia byť predmetom osobitného dojednávania a následného písomného odsúhlasenia?

· Objednávateľ vyhlasuje, že je plne zodpovedný za svoj zdravotný, fyzický, mentálny a emocionálny stav počas poskytovania služby a je si vedomý možnosti nepokračovať v prijímaní služby. Objednávateľ taktiež vyhlasuje, že v prípade, že práve podstupuje lekársku a / alebo psychologickú, prípadne inú obdobnú liečbu alebo poradenstvo, konzultoval svoj zámer využiť služby podľa týchto VOP s odborníkom, ktorý mu predmetnú terapiu / poradenstvo / zdravotnú starostlivosť poskytuje. Tehotné objednávateľky môžu službu využiť iba na vlastné riziko. Poskytovateľ taktiež nie je zodpovedný za akékoľvek škody na zdraví a majetku objednávateľa, ktoré si objednávateľ spôsobil úmyselne, z nedbanlivosti, neopatrnosti, precenením svojich fyzických síl a možností alebo neuposlúchnutím pokynov poskytovateľa služby.

· Poskytovateľ služby si vyhradzuje právo uskutočniť zmeny a doplnenia týchto VOP bez predchádzajúceho upozornenia. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto VOP je splnená umiestnením na internetovej stránke poskytovateľa služby https://pritomnost-a-hudba.webnode.sk/kontakt/, a to najneskôr ku dňu účinnosti zmeny.

· Objednávateľ vyhlasuje, že sa oboznámil s týmito VOP a zaväzuje sa ich dodržiavať.

· Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 7.5.2025. 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky
Používame cookies, aby sme zaistili správne fungovanie a bezpečnosť našich stránok. Tým vám môžeme poskytnúť tú najlepšiu skúsenosť z ich návštevy.

Pokročilé nastavenia

Tu môžete upraviť svoje preferencie ohľadom cookies. Nasledujúce kategórie môžete povoliť či zakázať a svoj výber uložiť.